خبر خوش برای جانبازان | جزئیات جدید از نحوه ثبت سفارش خودرو اعلام شد سهمیه اقلام تنظیم بازار هیات‌های مذهبی ویژه ماه محرم و صفر اعلام شد کاهش ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی سکه طلا در مشهد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳ مربوط به ایثارگران قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | ریزش ۱۲ درصدی چری آریزو ۵IE واکنش بازار خودرو‌های داخلی به انتخابات چه بود؟ | افت قیمت ۱ تا ۴.۵ درصدی داخلی‌ها ثبت‌سفارش واردات خودرو به مناطق آزاد ابلاغ شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | واردات کدام خودرو‌ها همچنان ممنوع است؟ سقوط آزاد بیت‌کوین | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان امروز شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات وام جدید نهضت ملی مسکن | مبلغ و اقساط ماهانه چقدر است؟ قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | واکنش بازار به انتخابات ریاست جمهوری و ریزش دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان رشد ۵۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در یک ساعت ابتدایی بازار سرمایه قیمت انواع میوه و صیفی جات امروز در مشهد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) | خیار و گوجه فرنگی کیلویی چند؟ سایپا قیمت محصولات خود را افزایش داد + جدول قیمت طرح تبدیل حواله پژو پارس ایران خودرو به سایر محصولات (تیر ۱۴۰۳) نحوه محاسبه کمیسیون بنگاه املاک چگونه است؟ ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نمایش ناامیدکننده تجهیزات ورزشی در نمایشگاه مشهد| سه هزار متر فضا برای ۳۰ شرکت!

  • کد خبر: ۱۹۸۹۹۴
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
نمایش ناامیدکننده تجهیزات ورزشی در نمایشگاه مشهد| سه هزار متر فضا برای ۳۰ شرکت!
اگر تصویر همیشگی نمایشگاه بین‌المللی مشهد را با سالن‌های وسیع، فضاسازی زیبا و حضور پرشور مردم در ذهن دارید، ششمین رویداد نمایشگاهی تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، شما را خیلی ناامید خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی نه‌فقط برای جامعه ورزشکاران مشهد بلکه برای همه مردم می‌توانست یک رویداد جذاب و هیجان‌انگیز باشد تا به‌موازات باشگاه‎داران و ورزشکاران، حتی خانواده‌های مشهدی هم بتوانند از دستاورد‌های تخصصی دنیای پرهیجان ورزش بازدید کنند. با این حال، اگر تصویر همیشگی نمایشگاه بین‌المللی مشهد را با سالن‌های وسیع، فضاسازی زیبا و حضور پرشور مردم در ذهن دارید، ششمین رویداد نمایشگاهی تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، شما را هم خیلی ناامید خواهد کرد.

نمایشی دل‎گیر از دستاورد‌هایی درخشان

بنا بر اعلام سعید صیفی رئیس نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رویداد نمایشگاهی تجهیزات ورزشی از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آذر ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. البته نباید انتظار داشته باشید که همچون رویداد‌های دیگر، اینجا هم با غرفه‌های متنوع همیشگی روبه‌رو شوید. واگذاری سالن بزرگ فردوسی به یک همایش سازمانی و انتقال همه غرفه‌ها به سالن مفاخر، اولین غافلگیری جدی برای همه بازدیدکنندگان است، اما وقتی هم پا به سالن مفاخر بگذارید، به نظرتان می‌رسد که شاید این جابجایی خیلی هم نابجا نبوده، زیرا غرفه‌ها به حدی نامنظم و دست مسئولان آن‌ها به‌قدری خالی است که حتی فضای محدود سالن مفاخر نیز به‌طور کامل پر نشده است. اینجا اگر از حضور بخشنامه‌ای غرفه هیئت‌های ورزشی صرف‌نظر کنیم، چراغ نمایشگاه به همت تعداد بسیار محدودی از شرکت‌های تولید محصولات ورزشی روشن مانده که در زمینه چمن مصنوعی، فروش اقساطی تلفن همراه و وسایل باشگاهی فعالیت دارند.

«تعداد کل مشارکت‌کنندگان ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی،۳۰ شرکت متشکل از ۲۰ شرکت از استان و ۱۰ شرکت از سراسر کشور است که در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع حضور پیدا کرده‌اند». این جملات رئیس نمایشگاه بین‌المللی مشهد، خود سند آشکار استقبال ضعیف تولیدکنندگان محصولات ورزشی و استقبال ضعیف‌تر مردم است، اما منصفانه باید ویژگی‌های مثبت نمایشگاه امسال را هم دید. چینش ناامیدکننده غرفه‌ها اگرچه باعث شده تا پررنگ‌ترین بخش نمایشگاه تخصصی ورزش، بخش «خالی» باشد و حتی در نورپردازی تالار‌ها نیز شاهد روشن‎بودن یکی در میان چراغ‎ها و فضایی چشمگیر هستیم، اما فعالیت برخی غرفه‌ها در حوزه ارائه محصولات ورزشی موردنیاز مربیان رشته‌های مختلف و همچنین پلتفرم مدیریت باشگاه فوتبال، نمونه بارز فعالیت چشمگیر، نوآورانه و مؤثر است.

مدیر یکی از این غرفه‌ها از استان اصفهان که با محوریت سامانه «فوتبالیت»، نرم‌افزار مدیریت باشگاه‌های فوتبال در نمایشگاه امسال فعالیت دارد، در گفتگو با شهرآرانیوز تصریح کرد که هم‌اکنون در کشور بالغ بر ۷۵ هزار بازیکن، ۶ باشگاه لیگ برتری و ۲۰۰ مدرسه فوتبال از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و بهره‌مندی از این پلتفرم می‌تواند برای یک مدرسه فوتبال ۲۰۰ نفره، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی اقتصادی به همراه بیاورد.

آن‌طور که صیفی تأکید کرد، مشارکت‌کنندگان ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی در سه حوزه تجهیزات و لوازم ورزشی، باشگاه‌ها، انجمن‌ها و هیئت‎های ورزشی فعالیت دارند. هم‌چنین سمینار آموزشی مدل‌های کسب‌وکار فری‎لنسری، سمینار آموزشی الگو‌های مدیریت نوین باشگاه‎داری در شرایط ناپایدار اقتصادی، سمینار آموزشی آشنایی با صنعت ورزش کودکان تا سالمندان و آیین تجلیل از ورزشکاران آینده‎ساز ورزش استان، از جمله رویداد‌هایی است که در حاشیه این نمایشگاه چهارروزه اجرا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->